Z tłokową pompą hydrauliczną o zanurzeniu bezpośrednim, umożliwiający aplikację trzema aplikatorami w wersji elektrycznej i większej w przypadku silnika Honda.
HeavyCoat 950
Kompletnie wyposażony, hydrodynamiczny.
Malowanie w systemie airless, czyli z pominięciem udziału powietrza.
Urządzenie współpracuje z silnikiem elektrycznym (E) bądź spalinowym (G).
Tłok napędzany poprzez blok silnika hydraulicznego.
Dwukrotne wydłużenie eksploatacji uszczelniaczy, tłoka oraz cylindra.
Regulacja ciśnienia za pomocą pokrętła regulacyjnego.
Dostarczany na kompaktowym wózku ułatwiającym przemieszczanie urządzenia.
Przeznaczenie:
Farby: dyspersyjne; podkładowe, lateksowe, silikonowe, silikatowe, elewacyjne, olejne.
Lakiery.
Bejce.
Lakierobejce.
Emulsje.
Systemy ciężkiej anty korozji.
Grunty bitumiczne.
Bitumy jednoskładnikowe.
Znajduje zastosowanie w pracach malarskich na średnich i dużych obiektach podczas wymalowań przekraczających 1000 m2 / dobę.
Podwójna dysza posiada dwa otwory różnych średnicach i kątach.
Pozwala na aplikację szerokim lub wąskim strumieniem bez konieczności wymiany końcówki.
Wykorzystanie napędu z hydrauliką umożliwia uzyskanie dużej siły ssącej i jednocześnie redukcji liczby cykli.
Pracuje wolniej i wydajniej niż w pompach z bezpośrednim prześnieniem.
Tłoki i cylindry pokryte są odporną na ścieranie warstwą chromu, gwarantują długotrwałą pracę z materiałami bardzo agresywnymi mechanicznie.
SSP (opcja dodatkowa).
Opatentowany system Special Spray Power jest unikalnym osiągnięciem w aplikacji towarów wysokiej lepkości.
Pompa nieustannie napełnia odpowiednią ilością materiału układ przez dodatkowo zamontowany czerpak.
Natrysk stałym ciśnieniem - pozbawiony pulsacji i awarii.
Wydajniejsza i długotrwała praca dzięki napędowi hydraulicznemu.
Wysokowydajne silniki zapewniają długotrwałe i elastyczne działanie.
Nawet w trakcie natryskiwania materiałów trudnych.
Funkcjonalna, ruchoma sekcja pompy może być podnoszona do transportu i w celu podłożenia pojemnika z farbą.
Regulowana wysokość uchwytu zapewnia wygodny transport z placu budowy.
Szybka wymianę motoru elektrycznego na silnik spalinowy – wystarczy odkręcić tylko jedną śrubę mocującą.
Funkcjonalność szczególnie przydatna na elewacjach, mostach, wiaduktach.
Wszędzie tam, gdzie mogą wystąpić trudności z dostawą energii elektrycznej.
Podmiana silników eliminuje konieczność stosowania drogich urządzeń prądotwórczych.
Wyposażenie standardowe:
Wąż 3/8' HP żółty 15 metrów.
Złączka I=1/4" A=NPS 3/8".
AG 14 aplikator.
TradeTip 2 głowica przeciwrozbryzgowa.
2SpeedTip D40 117 / 427.